ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΜΟΥ

Επιστροφές & Αλλαγές

Αγορά Online


Η Biodiet δίνει μεγάλη σημασία στην άριστη ποιότητα των προϊόντων της.


Εάν για οποιονδήποτε λόγο υπαναχωρήσετε σε σχέση με κάποιο είδος της αγοράς σας παρακαλούμε να το επιστρέψετε το συντομότερο δυνατόν και πάντως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του (Προσοχή: σε περίπτωση τρόφιμου/ποτού ή αγαθού που προορίζεται για την τρέχουσα οικιακή κατανάλωση, η επιστροφή πρέπει να γίνει άμεσα, κατόπιν αιτήματος στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών Biodiet να ενημερωθεί εντός μίας (1) ημέρας παραλαβής και θα είναι χαρά μας να σας το αντικαταστήσουμε ή να σας πιστώσουμε όλο ή μέρος του ποσού που το αγοράσατε.

Απαραίτητη προϋπόθεση -σε κάθε περίπτωση- είναι το επιστρεφόμενο είδος να έχει άθικτη και πλήρη τη συσκευασία του, με όλα τα αξεσουάρ και πρόσθετες παροχές – ωφελήματα που συνόδευαν την πώλησή του, τα πρωτότυπα παραστατικά αγοράς του και κάθε άλλο συνοδευτικό του έντυπο ή στοιχείο (π.χ. ετικέτες, ταμπελίτσες, έντυπο εγγύησης, οδηγίες χρήσης, δώρο-επιταγές κτλ.). Για κάποια είδη, για λόγους υγιεινής ή ασφαλείας δεν γίνονται δεκτές οι επιστροφές. Πριν την αγορά τους παρακαλούμε να λάβετε υπόψη το ανωτέρω. Σε κάθε περίπτωση επισημαίνεται πως τα έξοδα αποστολής που χρεώνονται στον πελάτη για την αποστολή και παράδοση της παραγγελίας του σε αυτόν, δεν επιστρέφονται.


α) Επιστροφή προϊόντων με χρέωση της Βiodiet μπορεί να πραγματοποιηθεί σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες, με υπαιτιότητα της Biodiet:

1) Η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα, δηλαδή σε περίπτωση παράδοσης είδους άλλου από αυτό που παραγγέλθηκε ή σε ποσότητα μικρότερη/μεγαλύτερη από αυτή που παραγγέλθηκε,

2) Το είδος κατά την παράδοση έχει συσκευασία τόσο κατεστραμμένη (ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της) ώστε αυτό να επηρεάζει/επιδρά στην χρήση του,

3) Το είδος, κατά την παράδοση, διαπιστωθεί ότι είναι ελαττωματικό.

4)Εαν ένα προϊόν είναι μη διαθέσιμο κατά την διαδικασία αντικατάστασης τότε δίνεται είτε η αντικατάσταση με προϊόν ιδίας χρηματικής αξίας, είτε η επιλογή επιστροφής χρημάτων σε λογαριασμό τραπέζης που θα δηλώσετε ή στο λογαριασμό Paypal από τον οποίο έγινε η πληρωμή ή στην πιστωτική/χρεωστική κάρτα με την οποία κάνατε την πληρωμή εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε το προϊόν που μας επιστρέψατε. Σε περίοδο εκπτώσεων η επιστροφή χρημάτων γίνεται στην τιμή προϊόντος που αγόρασε ο πελάτης την συγκεκριμένη περίοδο.

Στις παραπάνω περιπτώσεις, ο πελάτης δύναται

1) είτε να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής,

2) είτε να ζητήσει την επιστροφή του, κατόπιν συνεννόησης με τη Biodiet στο τηλέφωνο 210 300 7020 , «Εξυπηρέτηση Πελατών» , με χρέωση -από σταθερό τηλέφωνο- αστικής μονάδας ΟΤΕ.

Σε κάθε περίπτωση, τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται από τον πελάτη αχρησιμοποίητα στην ίδια κατάσταση που παρελήφθησαν με συμπληρωμένη τη Φόρμα Επιστροφών ή κατόπιν συνεννόησης με το τμήμα εξυπηρέτησης. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν, κατά τον χρόνο που συμφωνήθηκε κατόπιν της συνεννόησης με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ και πάντως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παράδοσης (σε περίπτωση τρόφιμου/ποτού ή αγαθού που προορίζεται για την τρέχουσα οικιακή κατανάλωση, η επιστροφή πρέπει να γίνει είτε άμεσα κατά την παραλαβή της παραγγελίας, είτε - το αργότερο- έως και την επομένη ημέρα από την ημέρα παραλαβής της). Σε διαφορετική περίπτωση εφόσον δεν έχετε επισημάνει το πρόβλημα κατά την παραλαβή τότε το Ηλεκτρονικό Κατάστημα δικαιούται να μην αποδεχθεί την επιστροφή και συνεπώς να αρνηθεί την αντικατάσταση.


β) Επιστροφή προϊόντων με χρέωση του πελάτη για τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής μπορεί να πραγματοποιηθεί σε περίπτωση αναιτιώδους υπαναχώρησης. Στις περιπτώσεις δηλαδή, κατά τις οποίες ο πελάτης για οποιονδήποτε λόγο, εκτός των παραπάνω, άλλαξε γνώμη και δεν επιθυμεί πλέον την αγορά του προϊόντος, εφόσον δεν έχει εκπνεύσει η ανωτέρω αναφερομένη προθεσμία. Η επιστροφή των προϊόντων μπορεί να γίνει με αποστολή αυτών, επιβαρυνόμενος ο πελάτης με την ευθύνη, επιμέλεια και τα έξοδα αποστολής τους, όπου οριστεί κατόπιν συνεννόησης με τον Διαχειριστή πωλήσεων του Ηλεκτρονικού Καταστήματος της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, μέσω του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο 210 300 7020, με χρέωση -από σταθερό τηλέφωνο- αστικής μονάδας ΟΤΕ. Ουδεμία αξίωση δύναται να προβληθεί έναντι της Biodiet από τον πελάτη ή/και τρίτο εμπλεκόμενο σε σχέση με την καταβολή του κόστους μεταφορικών που θα απαιτηθεί για την επιστροφή του προϊόντος στη Biodiet. Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει το προϊόν να είναι αχρησιμοποίητο και να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των πρωτότυπων παραστατικών εντύπων που το συνόδευαν κατά την παράδοσή του (απόδειξη λιανικής πώλησης/Δελτίο αποστολής ή Τιμολόγιο/Δελτίο Αποστολής), αλλά και των συνοδευτικών εντύπων της επιστροφής, κάθε άλλης ή πρόσθετης παροχής – ωφελήματος που δόθηκε με αυτό ενόψει της αγοράς (π.χ. δώρο-επιταγές, πρόσθετο ή άλλο προϊόν κλπ.), καθώς και με την συσκευασία του και λοιπό περιεχόμενο αυτής σε άθικτη και άριστη κατάσταση (π.χ. κουτί, φελιζόλ, νάιλον, οδηγίες χρήσης κλπ.). 

Σε κάθε περίπτωση, ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ, η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δελτίο Αποστολής, Τιμολόγιο, Απόδειξη Λιανικής κ.ο.κ), πλήρη τη συσκευασία του και κάθε άλλη ή πρόσθετη παροχή που δόθηκε με αυτό (π.χ. πρόσθετο ή άλλο προϊόν δωρεάν, δώρο-επιταγές κτλ.).

Σε περίπτωση που διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν δεν ικανοποιεί τις προσδοκίες σας, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε άμεσα με τo τμήμα εξυπηρέτησης πελατών Βiodiet, στο 210 300 7020, με χρέωση -από σταθερό τηλέφωνο- αστικής μονάδας ΟΤΕ. από Δευτέρα έως Παρασκευή (9:00-17:00) ή να μας αποστείλετε e-mail στο info@biodiet.com.gr είτε συμπληρώνοντας την Φόρμα Επιστροφών και θα σας ενημερώσουμε για τις δυνατότητες της επιστροφής του.


Αγορά από το Κατάστημα


Εάν η αγορά έγινε από το φυσικό μας κατάστημα, η επιστροφή χρημάτων γίνεται στο ταμείο του καταστήματος, με απαραίτητη προϋπόθεση την ορθότητα του προϊόντος και την προσκόμιση της απόδειξης, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς. Σε περίπτωση που η πληρωμή είχε γίνει με κάρτα, θα πρέπει να έχετε μαζί σας την κάρτα σας, ώστε να γίνει με τον ίδιο τρόπο και η επιστροφή χρημάτων. Για κάποια είδη, για λόγους υγιεινής ή ασφαλείας δεν γίνονται δεκτές οι επιστροφές.


Επιστροφή Χρημάτων


1) Εάν κάνετε επιστροφή προϊόντων σε εμάς ταχυδρομικώς, θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα, μόλις παραλάβουμε το πακέτο σας μέσα σε διάστημα 7 ημερών. Τα προϊόντα θα πρέπει να συνοδεύονται από την απόδειξη, η ημερομηνία της οποίας δεν θα πρέπει να ξεπερνά τις 14 ημέρες.

2) Σε περίπτωση που η επιστροφή αφορά απεσταλμένα προϊόντα με τρόπο πληρωμής πιστωτική/χρεωστική κάρτα, τραπεζική κατάθεση ή paypal, που αναιτιωδώς δεν παραλάβατε ή δεν επιθυμούσατε πλέον και επιστρέψουν αυτά σε εμάς, επιστροφή δίνατε μόνο στο κόστος προϊόντων και τα μεταφορικά έξοδα αποστολής βαρύνουν τον πελάτη.


Τα προϊόντα προς επιστροφή αποστέλλονται αποκλειστικά στην ακόλουθη διεύθυνση:

BIODIET IKE

ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ 33, 19005

Ν.ΜΑΚΡΗ, ΑΤΤΙΚΗΣ

ΕΛΛΑΔΑ

Τηλέφωνο: +30 210 300 7020